tisdag 1 september 2009

YIEEEEIIYYY PRAKTIK

Varför känns det alltid som att jag har skrivit massa saker på bloggen när jag egentligen inte har det? XD Igår var jag iaf och spelade minigolf me Robin, de va asnice men jag suger på golf.. Fick typ riktigt dåliga poäng, men bara man har kul spelar ju inte det någon roll precis.

ÅHHHH måste berätta en rolig sak, jag och suzette har fått PRAKTIKPLATSER på ett hunddagis i Stockholm!!!!!! Så otroligt spännande :D Vi ska vara där vecka 45 och 46, och eftersom att vi fyller år söndag vecka 44 så kommer vi antingen få fira födelsedagen i Stockholm eller på vägen dit. Vi ska troligtvis bussa ner dit för vi älskar att åka buss långt <33333

Idag har jag köpt ett nytt skrivbord också! Alldeles gammalt och antinkt, nu ska det bara målas och fixas till :D


Ska duscha nu, baj baj hallonpaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar