lördag 4 juli 2009

Drag me to hell

Igår orkade jag inte skriva på bloggen, jag hade en dunkande huvudvärk och hade bråkat me mamma, inte så lyckat precis... Tack och lov att älskade Viktor kom på kvällen <3
Idag har jag varit på stan me Suz, Viktor och Robin, träffade en drös me människor som jag känner där, trevligt trevligt. Enda nackdelen var att jag hade en otrolig magknip! Men jag får skylla mig själv, så går det när man äter palt utan att dricka något! Fick ta laxeringsmedel imorse för att få igång magen igen, inte så nice.
Har varit på bio ikväll och sett Drag me to hell me Viktor, Suz och Simon. Den var nice, och kärring-jäveln i filmen var sjukt äcklig!!! Huggtänder och ett knäppt öga hade hon ><





2 kommentarer:

  1. jag tycker kärringen är riktigt sexy, blir lite halv kåt:P hahhaha

    SvaraRadera
  2. kärringen hade snygga bröst

    SvaraRadera