onsdag 24 juni 2009

badabadabada

Det blev så sent igår, så jag orkade inte skriva något på bloggen då XD men idag kan jag skriva några rader.
Igår var jag på Bölesholmarna och badade med Robin, Suzette och Henke. Det var typ kallt i vattnet, också regnade det, men det var kul iaf. Sen for vi hem till mig och Suz. Vi bestämde att vi skulle sova uppe på våran vind men ändrade oss i sista stund-vi ville inte riskera att bli bitna av råttor- och sov nere ist.
Imorse tog jag en lång promenad med hundarna, det har varit otroligt fint väder idag, varmt och skönt! Sen for vi och badade i älven, det var inte alls lika fint som på bölesholmarna men det var ändå skönt att svalka sig ^^
Jag har nyss varit ute och övningskört, första gången på en trafikerad väg XD Det gick bra faktiskt, inga motorstopp.
Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, troligtvis kommer Henke och Robin hit.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar